Akupunktūra
Akupunktūras ārsts Aleksejs Radčenko
Homeopātija
Ārste homeopāte Svetlana Laputjko
Gerontopsihiatrija
Psihoterapija
Psihoterapeits Aleksandrs Moškins
Veselīgs uzturs
Ārsts psihiatrs Igors Šelegovs
Dāvanu karte
Atmest smēķēšanu
Caurdurt ausis
  Veselības centrs ROS Centra speciālisti Pakalpojumu cenrādis Kur atrodas ROS   lv ru en  
DiagnostikaĀrstēšanaBemer-terapija


ROS ROS
reklāma saitā                            


   Noderīgi padomi Ārstniecīska vingrošana
 
 

Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi

 
 

 Mugurkaula kakla daļai vispiemērotākie ir izometriskie vingrinājumi, kuros notiek ievērojama muskuļu sasprindzināšana saglabājot pilnīgu nekustīgumu. Ievērojiet to, ka vingrinājumu izpildīšanas laikā skatam vienmēr jābūt vērstam uz priekšu.
 
 1.-3. vingrinājums ir ieteicami pirmkārt mugurkaula kakla daļas hronisku slimību gadījumos, taču, ievērojot piesardzību, tos var veikt arī slimības akūtā stāvoklī (t.i., saasinājumu laikā) pēc tam, kad ir mazinājušās sāpes.
Mērķis: uzlabot skriemeļu kustīgumu un atjaunot kakla muskuļu plastiskumu. Akūtos gadījumos ir ieteicams arī vairākas dienas nēsāt fiksējošu apsēju, kas notur kakla skriemeļus un muskuļus miera stāvoklī. Tas būtu labs ieteikums arī tad, ja saslimušajam ir nemierīgs miegs un tādēļ iznāk bieži mainīt gulēšanas pozu.

 1. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Pagriezt galvu līdz galējam stāvoklim pa labi, pēc tam līdz galējam stāvoklim pa kreisi. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties vēlams sasniegt tādu kakla skriemeļu kustīguma pakāpi, ka galvas maksimāla pavērsiena stāvoklī deguns un zods atrodas virs pleca. Kustību intensitāti jākontrolē tā, lai nerastos sāpju sajūtas.  Atvieglotā variantā jāveic virkne nelielu galvas kustību uz abām pusēm: vajag, cik iespējams, pagriezt galvu uz vienu pusi un šādu kustību vairākas reizes atkārtot (savā ziņā tas atgādina „skrējienu uz vietas”). Pēc tam to pašu atkārtot, pagriežot galvu uz otru pusi.
  2. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Noliekt galvu uz leju, cenšoties, cik iespējams, piespiest zodu pie krūtīm. Ja kakla skriemeļu kustīgums ir labs, šajā stāvoklī var sajust, ka zods pieskaras krūšu dobītei. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var uzlabot mugurkaula kakla daļas skriemeļu kustīgumu, kā arī izstiept stīvi sasprindzinātos lielos muskuļus kakla mugurpusē.
 3. vingrinājums. 
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Atliekt galvu atpakaļ, vienlaikus izstiepjot zodu. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var koriģēt tādu pozu, kas rodas, ja cilvēkiem nākas daudz nodarboties ar rakstīšanu; šajā gadījumā notiek galvas un kakla izstiepšana uz priekšu. Virzot galvu atpakaļ var sajust, kā atslābst saspringtie un stīvie kakla mugurpuses muskuļi. Ieteicams šo vingrinājumu izpildīt arī vairākas reizes dienā, darba pārtraukumu laikā. Drīz vien var pamanīt, ka šāda nodarbe ir derīga.

 
  Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi  
 

 4. – 7. vingrinājumi tiek veikti pirmkārt mugurkaula kakla daļas skriemeļu hronisku saslimšanu gadījumos.
Mērķis: nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, panākt pēc iespējas pilnīgāku muskuļu atslābinājumu, mazināt sāpes kakla muskuļu piestiprinājuma vietās.

4. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, labā plauksta palikta zem zoda. Spēcīgi spiest ar zodu lejup uz plaukstu, un ar plaukstu noturēt zodu pretojoties zoda kustībai. Tādā veidā zods un plauksta jānotur nekustīgi 5 – 10 sekundes ilgi. Pēc tam atkārtot šīs kustības, noturot zodu ar kreiso plaukstu, tāpat 5 – 10 sekundes ilgi. Vingrinoties var nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, un sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos.    
5. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, plauksta uzlikta uz pieres. Liekt galvu uz priekšu, vienlaikus ar plaukstu spiežot pieri atpakaļ. Veikt vingrinājumu aptuveni 10 sekundes ilgi, pēc tam tikpat ilgi atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt tos kakla priekšpuses muskuļus, kas kļuvuši vājāki, sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos un nodrošināt pareizu galvas stāvokli. 
6. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus, viena plauksta pielikta pie galvas deniņu rajonā. Liekt galvu uz sāniem un vienlaikus spiest ar plaukstu galvu pretējā virzienā, aptuveni 10 sekundes ilgi. Pēc tam atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt muskuļus kakla sānu daļā, uzlabot skriemeļu kustīgumu un mazināt sāpes. 
7. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus vai stāvus, rokas gar sāniem. Ieelpojot, sacelt plecus, cik vien iespējams, un noturēt tādā stāvoklī 10 sekundes ilgi. Tad atslābināties, nolaist plecus un dziļi izelpot. Atbrīvojot kakla un plecu joslas muskuļus, sajust, kā rokas, it kā tās būtu smaguma pielijušas, novelk plecus uz leju. Palikt šādā stāvoklī 10 – 15 sekundes. Atkārtot vingrinājumu 5 – 10 reizes.

 
 
 
 
 
 

JA SĀP MUGURA.

 
 

I. Izmēģini šādus stāvokļus.
A. Kājas uzliec uz paaugstinājuma, (apm. 40cm) elpo ar vēderu: ieelpo caur degunu un “piepūt” vēderu, izelpojot- ievelc vēderu, mēģini atslābināt visus muskuļus.
B. Kājas saliec ceļos, zem ceļiem noliec spilvenu vai sarullētu segu, atbrīvojies.
C. Guļot uz sāniem saliec kājas gurnos un ceļos, starp kājām novieto spilvenu.

II. Kad sāp jau mazāk, var sākt saudzējošu ārtstniecisko vingrošanu.
1. Guļot uz muguras pievelc vienu celi pie vēdera, pēc tam otru, atkārto 3-4 reizes.
2. Pievelc abus ceļus pie vēdera, turi 20 sekundes un lēnām izstaisnojies.
3. Lēnām pacel plecus un ievelc vēderu, salieces uz priekšu ( nesasprindzinot kaklu) izstaisojies un atbrīvojies Atkārto 5-10 reizes.
4. Atbrīvojies, paelpo ar vēderu.
5. Pacel un nolaid gurnus 5-10 reizes.
6. Pārliec labo kāju pāri kreisai, rokas aiz galvas, ar kreiso elkoni stiepies pie labā ceļa 5-10 reizes; to pašu atkārto ar kreiso kāju un labo elkoni.
7. Guļot uz kreisa sāna, labo kāju saliekt kreisas kājas prikšā, pacelt 10 reizes; to pašu atkārtot guļot uz otra sāna.
8. Guļot uz vēdera, spilvens zem vēdera, ieelpā pacel plecus un abas rokas atpakaļ, nedaudz atliec muguru; izelpā nolaid rokas, atslābinies. Atkārto 10 reizes. 9. Apsēdies uz papēžiem un izstiep taisni rokas uz priekšu, turi 20 sekundes, tad izstajsnojies.
10. Izklupienā uz priekšu stiep kreisas kājas augšstilba muskuļus 20 sekundes, pēc tam pārmaini uz labo kāju.
11. Sēdus pārliec saliektu labo kāju pāri kreisai, ar kreiso roku aptver celi un stiep gurnu uz kreiso pusi 20 sekundes; to pašu veic ar kreiso kāju un labo roku.
12. Izstiep kāju (uzliec uz krēsla), ar taisnu muguru liecies uz priekšu, stiep augšstilba mugurējos muskuļus, paturi 20 sekundes, pārmaini kāju.
13. Iztiep augštilba muskuļus, turi kāju ap potiti un pievelc pēdu pie gurniem paturi 20 sek; veic parmaiņus ar kreiso un labo kāju.
14. Stāvi pie sienas izklupienā, izstiep pārmaiņus labās un kreisas kajas apakštibu, paturi 20 sekundes.

 
  JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA. JA SĀP MUGURA.  
 

! Atsceries, ka ārstnieciskie vingrinājumi jāveic regulāri. Sakumā tos kombinē ar citām procedūrām, ko nozīmē ārsts, vēlāk turpina tikai vingrošanu. Pakāpeniski palielini vingrojumu skaitu. Piemēram 10 reizes, 1 minūte pauze, atkal 10 reizes , līdz 50 reizēm. Vingro vizmaz 3 reizes nedēļā 3 mēnešus.

Ievēro piesardzības pasākmus:
* cilājot smagumus jābūt pareizai slodzei uz muguru,
* paceļ  smagumu ceļos un gūžās saliektām kājām, taisnu muguru stāvi tik tuvu priekšmetam, cik iespējams,
* nekad neceļ un nepagriezies vienlaicīgi,
* nes vienādus smagumus abās rokās,
* sēdi pareizi ar taisnu muguru,
* elkoniem jābūt atbalstītiem, krēslam un galdam jābūt indiviāli piemērotiem,
* atpūties, kad vajag centies izvairīties no parslodzes un stresa,
* izvairies no „kaitīgam” pozām (piem.- noliekšanās uz priekšu ar apaļu muguru un taisnām kājam).

 
 
 
 
 
E-APTIEKA  TAS, ko Jūs meklējāt, iespējams ŠEIT >>> Veselības Internets-Veikals
 
   

Svari Tanita BC545

219.00 €

Svari Tanita BC545 - profesionāli svari ar ķermeņa sastāva analizatoru
Mērījums:
* svars
*  tauku un ūdens procentuāls saturs
* ķermeņa masas indekss
* netauku audu (kauli, muskuļi)
* galveni metabolismu rādītāji
* tauku un ūdens svaru saturs
* diennaktu kaloriju norma.

Pieaugušo svari – ķermeņa sastāva monitor BC 545.
Jaunākās tehnoloģijas ķermeņa satura monitors TANITA BC 545 – 5 segmentārā analīze – rokai, kājai un ķermenim.
Tā unikālās īpašības:
• Roku elektrodi segmentārai ķermeņa tauku % mērījumam,
• ķermeņa tauku procentuālo sastāvu,
• kopējo ķermeņa ūdens daudzumu %,
• muskuļu masu un fizisko līmeni,
• virspusējo tauku % daudzumu,
• ķermeņa svaru,
• vielmaiņas metabolismu,
• kaulu svaru.

InnerScan BC 545 papildus funkcijas:
• atlētu režīms – kalkulācija atbilstoši fiziskajai sagatavotībai,
• viesu režīms – ātrai diagnostikai,
• 4 lietotāju atmiņas funkcija,
• Svara kapacitāte 150 kg,
• Graduācija 100g,
• Izturīgs materiāls,
• Baterijas komplektā,
• 12 mēnešu garantija.

Ķermeņa satura monitori ir nākošās paaudzes veselības aprūpes produkti. BC 545 ķermeņa satura monitors ir balstīts uz profesionālo ķermeņa satura analizatora pamatiem, kurus lieto stacionāros, veselības centros un profesionālos fitnesa klubos visā pasaulē. Tas ir paredzēts lietošanai 18 – 99 veciem interesentiem, jo bērni no 7 – 17 gadiem var lietot monitoru tikai, lai noteiktu savu svaru un ķermeņa tauku procentuālo sastāvu. 

 

 

   

GOTUKOLA tēja

5.60 €

Gotukola jeb Āzijas vairoglape- ilggadīgs augs, kurš sastopams Centrālamerikas teritorijā un Āzijas valstīs. Šo augu daudzus gadsimtus izmantoja Austrumu medicīnā kā lielisku līdzekli dažādu slimību arstēšanai. Tā kā Gotukola nomierinoši ietekmē centrālo nervu sistēmu, tad to rekomendē nervu darbības traucējumu gadījumos. A;B;E vitamīnu un magnija avots.
Gotukolas tēju iesaka gan pieaugušajiem, gan bērniem. To var lietot jebkurā diennakts laikā un vairākas reizes dienā.
Tējas paciņā 25 tējas maisiņi.

 

Aleksandrs Moškins    Igors Šeļegovs    muguras problēmās    Svetlana Laputjko    Akupunktūra    Eriksona hipnoze    adatu terapija    disku trūce    palīdzēs Akupunktūra    traumu    seksuāli traucējumi       Homeopātija    anoreksija   Aleksejs Radčenko    galvassāpes    Aleksandrs Moškins    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    hipertonija    potes    bērnu saslimšanas    Akupunktūra    adatu terapija    palīdzēs Akupunktūra    bulīmija    attiecību problēmas    bērnu neadekvāta uzvedība    Ēšanas traucējumi    psiholoģiskā diagnostika    Freids    homeopātisko preparātu    bailes      Aleksejs Radčenko    Adatterapija    ārstnieciska masāža    starpskriemeļu trūce    akupunktūrā    muguras    osteohondroze    disku trūce    Aleksandrs Moškins    spondiloze    spondiloze    neiroze    migrēna    galvassāpes    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    ausu izdurstīšana    galvassāpes    insulta ārstēšana    miega traucējumi    Akupunktūra    menstruāla cikla traucējumi    Jogs    Akupunktūra    adatu terapija    novājēt    palīdzēs Akupunktūra    adatu terapija    vielmaiņu normalizācija       Akupunktūra palīdzēt   Aleksejs Radčenko    Aleksandrs Moškins    svara pazemināšana    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko   

Visas tiesības ir aizsargātas. © SIA 'ROS', 2008
PULS.LV Professional statistical system       Europuls.eu - Catalog of the European Internet resources      Яндекс.Метрика Auraj studio карта сайта