Akupunktūra
Akupunktūras ārsts Aleksejs Radčenko
Homeopātija
Ārste homeopāte Svetlana Laputjko
Gerontopsihiatrija
Psihoterapija
Psihoterapeits Aleksandrs Moškins
Veselīgs uzturs
Ārsts psihiatrs Igors Šelegovs
Atmest smēķēšanu
Caurdurt ausis
  Veselības centrs ROS Centra speciālisti Pakalpojumu cenrādis Kur atrodas ROS   lv ru en  
DiagnostikaĀrstēšanaBemer-terapija


ROS ROS
reklāma saitā                            


   Noderīgi padomi Ārstniecīska vingrošana
 
 

Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi

 
 

 Mugurkaula kakla daļai vispiemērotākie ir izometriskie vingrinājumi, kuros notiek ievērojama muskuļu sasprindzināšana saglabājot pilnīgu nekustīgumu. Ievērojiet to, ka vingrinājumu izpildīšanas laikā skatam vienmēr jābūt vērstam uz priekšu.
 
 1.-3. vingrinājums ir ieteicami pirmkārt mugurkaula kakla daļas hronisku slimību gadījumos, taču, ievērojot piesardzību, tos var veikt arī slimības akūtā stāvoklī (t.i., saasinājumu laikā) pēc tam, kad ir mazinājušās sāpes.
Mērķis: uzlabot skriemeļu kustīgumu un atjaunot kakla muskuļu plastiskumu. Akūtos gadījumos ir ieteicams arī vairākas dienas nēsāt fiksējošu apsēju, kas notur kakla skriemeļus un muskuļus miera stāvoklī. Tas būtu labs ieteikums arī tad, ja saslimušajam ir nemierīgs miegs un tādēļ iznāk bieži mainīt gulēšanas pozu.

 1. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Pagriezt galvu līdz galējam stāvoklim pa labi, pēc tam līdz galējam stāvoklim pa kreisi. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties vēlams sasniegt tādu kakla skriemeļu kustīguma pakāpi, ka galvas maksimāla pavērsiena stāvoklī deguns un zods atrodas virs pleca. Kustību intensitāti jākontrolē tā, lai nerastos sāpju sajūtas.  Atvieglotā variantā jāveic virkne nelielu galvas kustību uz abām pusēm: vajag, cik iespējams, pagriezt galvu uz vienu pusi un šādu kustību vairākas reizes atkārtot (savā ziņā tas atgādina „skrējienu uz vietas”). Pēc tam to pašu atkārtot, pagriežot galvu uz otru pusi.
  2. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Noliekt galvu uz leju, cenšoties, cik iespējams, piespiest zodu pie krūtīm. Ja kakla skriemeļu kustīgums ir labs, šajā stāvoklī var sajust, ka zods pieskaras krūšu dobītei. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var uzlabot mugurkaula kakla daļas skriemeļu kustīgumu, kā arī izstiept stīvi sasprindzinātos lielos muskuļus kakla mugurpusē.
 3. vingrinājums. 
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Atliekt galvu atpakaļ, vienlaikus izstiepjot zodu. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var koriģēt tādu pozu, kas rodas, ja cilvēkiem nākas daudz nodarboties ar rakstīšanu; šajā gadījumā notiek galvas un kakla izstiepšana uz priekšu. Virzot galvu atpakaļ var sajust, kā atslābst saspringtie un stīvie kakla mugurpuses muskuļi. Ieteicams šo vingrinājumu izpildīt arī vairākas reizes dienā, darba pārtraukumu laikā. Drīz vien var pamanīt, ka šāda nodarbe ir derīga.

 
  Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi  
 

 4. – 7. vingrinājumi tiek veikti pirmkārt mugurkaula kakla daļas skriemeļu hronisku saslimšanu gadījumos.
Mērķis: nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, panākt pēc iespējas pilnīgāku muskuļu atslābinājumu, mazināt sāpes kakla muskuļu piestiprinājuma vietās.

4. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, labā plauksta palikta zem zoda. Spēcīgi spiest ar zodu lejup uz plaukstu, un ar plaukstu noturēt zodu pretojoties zoda kustībai. Tādā veidā zods un plauksta jānotur nekustīgi 5 – 10 sekundes ilgi. Pēc tam atkārtot šīs kustības, noturot zodu ar kreiso plaukstu, tāpat 5 – 10 sekundes ilgi. Vingrinoties var nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, un sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos.    
5. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, plauksta uzlikta uz pieres. Liekt galvu uz priekšu, vienlaikus ar plaukstu spiežot pieri atpakaļ. Veikt vingrinājumu aptuveni 10 sekundes ilgi, pēc tam tikpat ilgi atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt tos kakla priekšpuses muskuļus, kas kļuvuši vājāki, sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos un nodrošināt pareizu galvas stāvokli. 
6. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus, viena plauksta pielikta pie galvas deniņu rajonā. Liekt galvu uz sāniem un vienlaikus spiest ar plaukstu galvu pretējā virzienā, aptuveni 10 sekundes ilgi. Pēc tam atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt muskuļus kakla sānu daļā, uzlabot skriemeļu kustīgumu un mazināt sāpes. 
7. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus vai stāvus, rokas gar sāniem. Ieelpojot, sacelt plecus, cik vien iespējams, un noturēt tādā stāvoklī 10 sekundes ilgi. Tad atslābināties, nolaist plecus un dziļi izelpot. Atbrīvojot kakla un plecu joslas muskuļus, sajust, kā rokas, it kā tās būtu smaguma pielijušas, novelk plecus uz leju. Palikt šādā stāvoklī 10 – 15 sekundes. Atkārtot vingrinājumu 5 – 10 reizes.

 
 
 
 
 
E-APTIEKA  TAS, ko Jūs meklējāt, iespējams ŠEIT >>> Veselības Internets-Veikals
 
   

Homeopātiskā aptieciņa akūtu zarnu trakta infekciju ārstēšanai

21.30 €

1. Argentum nitricum 200
2. Arsenicum album 200
3. Bryonia 200
4. Carbo vegetabilis 200
5. Colocynthis 200
6. Croton tinglium 200
7. Isotonicum 200
8. Mercurius solubilis 200
9. Phosphorus 200
10. Podophyllum 200
11. Rhus toxicodendron 200
12. Veratrum album 200 

   

Glikometrs ACCU-CHEK ACTIVE

19.70 €

Glikometrs ACCU-CHEK ACTIVE ir portatīvs teststrēmeļu analizators glikozes noteikšanai kapilārajās asinīs.
Iepakojumā: analizators Accu-Chek Active, autolancete, 10 vienreizējas lietošanas lancetes un 10 teststrēmeles auduma maciņā, lietošanas instrukcija.
Ražotājs: Roche, Vācija.

 

 

muguras problēmās    Eriksona hipnoze    Aleksandrs Moškins    seksuāli traucējumi    anoreksija    bulīmija    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    attiecību problēmas    Akupunktūra    Ēšanas traucējumi    disku trūce    psiholoģiskā diagnostika    traumu    adatu terapija    Homeopātija    galvassāpes    Freids    palīdzēs Akupunktūra    homeopātisko preparātu       akupunktūrā    hipertonija    potes    bērnu saslimšanas    muguras   Aleksejs Radčenko    Aleksandrs Moškins    bērnu neadekvāta uzvedība    bailes    disku trūce    spondiloze    Adatterapija    ārstnieciska masāža    Igors Šeļegovs    galvassāpes    starpskriemeļu trūce    Akupunktūra    Svetlana Laputjko    adatu terapija    Akupunktūra    adatu terapija    osteohondroze    Akupunktūra palīdzēt    spondiloze    neiroze   Ģimenes psihoterapija    palīdzēs Akupunktūra    migrēna    galvassāpes       ausu izdurstīšana    insulta ārstēšana    miega traucējumi    menstruāla cikla traucējumi    Eriksona hipnoze   Aleksejs Radčenko    seksuāli traucējumi    anoreksija    bulīmija    Aleksandrs Moškins    Jogs    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    Akupunktūra    adatu terapija    palīdzēs Akupunktūra    novājēt       vielmaiņu normalizācija   

Visas tiesības ir aizsargātas. © SIA 'ROS', 2008
PULS.LV Professional statistical system       Europuls.eu - Catalog of the European Internet resources      Яндекс.Метрика Auraj studio карта сайта