Akupunktūra
Akupunktūras ārsts Aleksejs Radčenko
Homeopātija
Ārste homeopāte Svetlana Laputjko
Gerontopsihiatrija
Psihoterapija
Psihoterapeits Aleksandrs Moškins
Veselīgs uzturs
Ārsts psihiatrs Igors Šelegovs
Atmest smēķēšanu
Caurdurt ausis
  Veselības centrs ROS Centra speciālisti Pakalpojumu cenrādis Kur atrodas ROS   lv ru en  
DiagnostikaĀrstēšanaBemer-terapija


ROS ROS
reklāma saitā                            


   Noderīgi padomi Ārstniecīska vingrošana
 
 

Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi

 
 

 Mugurkaula kakla daļai vispiemērotākie ir izometriskie vingrinājumi, kuros notiek ievērojama muskuļu sasprindzināšana saglabājot pilnīgu nekustīgumu. Ievērojiet to, ka vingrinājumu izpildīšanas laikā skatam vienmēr jābūt vērstam uz priekšu.
 
 1.-3. vingrinājums ir ieteicami pirmkārt mugurkaula kakla daļas hronisku slimību gadījumos, taču, ievērojot piesardzību, tos var veikt arī slimības akūtā stāvoklī (t.i., saasinājumu laikā) pēc tam, kad ir mazinājušās sāpes.
Mērķis: uzlabot skriemeļu kustīgumu un atjaunot kakla muskuļu plastiskumu. Akūtos gadījumos ir ieteicams arī vairākas dienas nēsāt fiksējošu apsēju, kas notur kakla skriemeļus un muskuļus miera stāvoklī. Tas būtu labs ieteikums arī tad, ja saslimušajam ir nemierīgs miegs un tādēļ iznāk bieži mainīt gulēšanas pozu.

 1. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Pagriezt galvu līdz galējam stāvoklim pa labi, pēc tam līdz galējam stāvoklim pa kreisi. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties vēlams sasniegt tādu kakla skriemeļu kustīguma pakāpi, ka galvas maksimāla pavērsiena stāvoklī deguns un zods atrodas virs pleca. Kustību intensitāti jākontrolē tā, lai nerastos sāpju sajūtas.  Atvieglotā variantā jāveic virkne nelielu galvas kustību uz abām pusēm: vajag, cik iespējams, pagriezt galvu uz vienu pusi un šādu kustību vairākas reizes atkārtot (savā ziņā tas atgādina „skrējienu uz vietas”). Pēc tam to pašu atkārtot, pagriežot galvu uz otru pusi.
  2. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Noliekt galvu uz leju, cenšoties, cik iespējams, piespiest zodu pie krūtīm. Ja kakla skriemeļu kustīgums ir labs, šajā stāvoklī var sajust, ka zods pieskaras krūšu dobītei. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var uzlabot mugurkaula kakla daļas skriemeļu kustīgumu, kā arī izstiept stīvi sasprindzinātos lielos muskuļus kakla mugurpusē.
 3. vingrinājums. 
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Atliekt galvu atpakaļ, vienlaikus izstiepjot zodu. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var koriģēt tādu pozu, kas rodas, ja cilvēkiem nākas daudz nodarboties ar rakstīšanu; šajā gadījumā notiek galvas un kakla izstiepšana uz priekšu. Virzot galvu atpakaļ var sajust, kā atslābst saspringtie un stīvie kakla mugurpuses muskuļi. Ieteicams šo vingrinājumu izpildīt arī vairākas reizes dienā, darba pārtraukumu laikā. Drīz vien var pamanīt, ka šāda nodarbe ir derīga.

 
  Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi  
 

 4. – 7. vingrinājumi tiek veikti pirmkārt mugurkaula kakla daļas skriemeļu hronisku saslimšanu gadījumos.
Mērķis: nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, panākt pēc iespējas pilnīgāku muskuļu atslābinājumu, mazināt sāpes kakla muskuļu piestiprinājuma vietās.

4. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, labā plauksta palikta zem zoda. Spēcīgi spiest ar zodu lejup uz plaukstu, un ar plaukstu noturēt zodu pretojoties zoda kustībai. Tādā veidā zods un plauksta jānotur nekustīgi 5 – 10 sekundes ilgi. Pēc tam atkārtot šīs kustības, noturot zodu ar kreiso plaukstu, tāpat 5 – 10 sekundes ilgi. Vingrinoties var nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, un sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos.    
5. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, plauksta uzlikta uz pieres. Liekt galvu uz priekšu, vienlaikus ar plaukstu spiežot pieri atpakaļ. Veikt vingrinājumu aptuveni 10 sekundes ilgi, pēc tam tikpat ilgi atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt tos kakla priekšpuses muskuļus, kas kļuvuši vājāki, sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos un nodrošināt pareizu galvas stāvokli. 
6. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus, viena plauksta pielikta pie galvas deniņu rajonā. Liekt galvu uz sāniem un vienlaikus spiest ar plaukstu galvu pretējā virzienā, aptuveni 10 sekundes ilgi. Pēc tam atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt muskuļus kakla sānu daļā, uzlabot skriemeļu kustīgumu un mazināt sāpes. 
7. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus vai stāvus, rokas gar sāniem. Ieelpojot, sacelt plecus, cik vien iespējams, un noturēt tādā stāvoklī 10 sekundes ilgi. Tad atslābināties, nolaist plecus un dziļi izelpot. Atbrīvojot kakla un plecu joslas muskuļus, sajust, kā rokas, it kā tās būtu smaguma pielijušas, novelk plecus uz leju. Palikt šādā stāvoklī 10 – 15 sekundes. Atkārtot vingrinājumu 5 – 10 reizes.

 
 
 
 
 
E-APTIEKA  TAS, ko Jūs meklējāt, iespējams ŠEIT >>> Veselības Internets-Veikals
 
   

Augu tēja Māteres laksti 20 pac. pa 1,5g

2.30 €

Sastāvdaļas:

Māteres laksti (Leonurus cardiaca L., Leonurus quinquelobatusGilib.) 100%.

 

Ieteicamais daudzums diennaktī:

1,5 g augu tējas (māteres laksti) - 200 ml pagatavotas augu tējas dienā.

 

Pagatavošana:

Vienu augu tējas paciņu (1,5 g) ielieciet stikla vai emaljētā traukā, aplejiet ar 200 ml verdoša ūdens, pārsedziet un izturiet 15 minūtes, šai laikā tējas paciņai periodiski uzspiediet ar tējkaroti, beigās paciņai izspiediet lieko ūdeni. Iegūto tējas novārījumu papildiniet līdz 200 ml apjomam ar vārītu ūdeni.

Pagatavotā augu tēja jālieto siltā veidā pa 100 ml 2 reizes dienā 60 minūtes pirms ēšanas. Pirms lietošanas ieteicams samaisīt.

 

Lietošanas ierobežojumi: Nav ieteicams lietot grūtniecēm un mātēm, kas baro bērnu ar krūti, kā arī bērniem līdz 18 gadu vecumam. Nelietot augu tēju  sastāvdaļas individuālas nepanesības gadījumā.

 

Neizmantot uztura bagātinātāju kā pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotāju. Nepārsniegt ieteicamo diennakts devu.

 

Partijas numuru un ieteicams līdz beigām: skatīt uz iepakojuma.

Uzglabāt sausā, bērniem nepieejamā vietā.

Neto daudzums: 30g

 

Ražotājs: AAS „Krasnogorskļeksredstva”, Krievijā.

Importētājs: SIA ELPIS, Ganību dambis 26C, Rīga, LV-1005, Latvija

   

Geladrink® Fast 360kaps

38.00 €

Geladrink® FAST palīdz uzturēt normālu kaulu un skrimšļu veselību un veicina saistaudu normālu veidošanos.
Uztura bagātinātājs ir ieteicams cilvēkiem, kuriem ir aktīvs dzīves veids ar lielu slodzi locītavu un saišu aparātam, kā arī cilvēkiem ar lieko svaru un smaga fiziska darba veicējiem.

Aktīvas sastāvdaļas: SMALKI IZKLIEDĒTS KOLAGĒNS + ZĀĢZOBAINA BOSVĒLIJA (BOSWELLIA SERRATA) + VITAMĪNI + MINERĀLVIELAS.
 
Zāģzobainā bosvēlija atbalsta locītavu elastīgumu, palīdz uzturēt locītavu komfortu.
 
Vitamīns C veicina normālu kolagēna veidošanos, kas nepieciešams normālai kaulu un skrimšļu darbībai. Veicina šūnu aizsardzību pret oksidatīvo stresu.
 
Varš palīdz uzturēt saistaudu veselību un veicina šūnu aizsardzību pret oksidatīvo stresu.
 
Kolagēna peptīdi GELITA® - satur I, II un III tipa kolagēnu hidrolizāta veidā, kas nodrošina augstu biopieejamību jeb uzsūkšanos.
Kolagēns ir galvenais strukturālais proteīns, kas veido organisma saistaudus (atrodams cīpslās, saitēs, skrimšļos, kaulos, ādā u. c.).
 
FAST Vitamīns E un selēns veicina šūnu aizsardzību pret oksidatīvo stresu.
 
Antihomocisteīna komplekss (AntiHcy®) -vitamīni B6, B12 un folskābe palīdz nodrošināt normālu homocisteīna vielmaiņu.
 
Lietošana: Pieaugušajiem 6 kapsulas 2x dienā vai 12 kapsulas 1x dienā, uzdzerot pietiekamu daudzumu ūdens.
Svarīgi lietot ūdeni 0,03 l uz svara kilogramu dienā.
Uzglabāt bērniem nepieejamā, sausā vietā to no + 5o līdz +25oC.
 
Ražotājs: ORLING, Čehijas Republika
 
Neto masa 220g.

 

Eriksona hipnoze    muguras problēmās    disku trūce    seksuāli traucējumi    traumu    Aleksandrs Moškins    Homeopātija    anoreksija    galvassāpes    Igors Šeļegovs    bulīmija    hipertonija    Svetlana Laputjko    Akupunktūra    attiecību problēmas    Ēšanas traucējumi    psiholoģiskā diagnostika    adatu terapija    potes    bērnu saslimšanas    palīdzēs Akupunktūra    Freids       bērnu neadekvāta uzvedība   Aleksejs Radčenko    homeopātisko preparātu    bailes    Adatterapija    ārstnieciska masāža    starpskriemeļu trūce    akupunktūrā    muguras    osteohondroze    disku trūce    spondiloze    Aleksandrs Moškins    galvassāpes    Akupunktūra    spondiloze    adatu terapija    Akupunktūra palīdzēt   Ģimenes psihoterapija    neiroze    Eriksona hipnoze    migrēna    seksuāli traucējumi    anoreksija    galvassāpes    ausu izdurstīšana    bulīmija    Igors Šeļegovs    attiecību problēmas    Ēšanas traucējumi    psiholoģiskā diagnostika    Svetlana Laputjko    Freids    homeopātisko preparātu    insulta ārstēšana    akupunktūrā    muguras    Akupunktūra    disku trūce    adatu terapija    miega traucējumi    palīdzēs Akupunktūra       spondiloze   Aleksejs Radčenko    menstruāla cikla traucējumi    Aleksandrs Moškins   

Visas tiesības ir aizsargātas. © SIA 'ROS', 2008
PULS.LV Professional statistical system       Europuls.eu - Catalog of the European Internet resources      Яндекс.Метрика Auraj studio карта сайта