Akupunktūra
Akupunktūras ārsts Aleksejs Radčenko
Homeopātija
Ārste homeopāte Svetlana Laputjko
Gerontopsihiatrija
Psihoterapija
Psihoterapeits Aleksandrs Moškins
Veselīgs uzturs
Ārsts psihiatrs Igors Šelegovs
Atmest smēķēšanu
Caurdurt ausis
  Veselības centrs ROS Centra speciālisti Pakalpojumu cenrādis Kur atrodas ROS   lv ru en  
DiagnostikaĀrstēšanaBemer-terapija


ROS ROS
reklāma saitā                            


   Noderīgi padomi Ārstniecīska vingrošana
 
 

Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi

 
 

 Mugurkaula kakla daļai vispiemērotākie ir izometriskie vingrinājumi, kuros notiek ievērojama muskuļu sasprindzināšana saglabājot pilnīgu nekustīgumu. Ievērojiet to, ka vingrinājumu izpildīšanas laikā skatam vienmēr jābūt vērstam uz priekšu.
 
 1.-3. vingrinājums ir ieteicami pirmkārt mugurkaula kakla daļas hronisku slimību gadījumos, taču, ievērojot piesardzību, tos var veikt arī slimības akūtā stāvoklī (t.i., saasinājumu laikā) pēc tam, kad ir mazinājušās sāpes.
Mērķis: uzlabot skriemeļu kustīgumu un atjaunot kakla muskuļu plastiskumu. Akūtos gadījumos ir ieteicams arī vairākas dienas nēsāt fiksējošu apsēju, kas notur kakla skriemeļus un muskuļus miera stāvoklī. Tas būtu labs ieteikums arī tad, ja saslimušajam ir nemierīgs miegs un tādēļ iznāk bieži mainīt gulēšanas pozu.

 1. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Pagriezt galvu līdz galējam stāvoklim pa labi, pēc tam līdz galējam stāvoklim pa kreisi. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties vēlams sasniegt tādu kakla skriemeļu kustīguma pakāpi, ka galvas maksimāla pavērsiena stāvoklī deguns un zods atrodas virs pleca. Kustību intensitāti jākontrolē tā, lai nerastos sāpju sajūtas.  Atvieglotā variantā jāveic virkne nelielu galvas kustību uz abām pusēm: vajag, cik iespējams, pagriezt galvu uz vienu pusi un šādu kustību vairākas reizes atkārtot (savā ziņā tas atgādina „skrējienu uz vietas”). Pēc tam to pašu atkārtot, pagriežot galvu uz otru pusi.
  2. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Noliekt galvu uz leju, cenšoties, cik iespējams, piespiest zodu pie krūtīm. Ja kakla skriemeļu kustīgums ir labs, šajā stāvoklī var sajust, ka zods pieskaras krūšu dobītei. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var uzlabot mugurkaula kakla daļas skriemeļu kustīgumu, kā arī izstiept stīvi sasprindzinātos lielos muskuļus kakla mugurpusē.
 3. vingrinājums. 
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Atliekt galvu atpakaļ, vienlaikus izstiepjot zodu. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var koriģēt tādu pozu, kas rodas, ja cilvēkiem nākas daudz nodarboties ar rakstīšanu; šajā gadījumā notiek galvas un kakla izstiepšana uz priekšu. Virzot galvu atpakaļ var sajust, kā atslābst saspringtie un stīvie kakla mugurpuses muskuļi. Ieteicams šo vingrinājumu izpildīt arī vairākas reizes dienā, darba pārtraukumu laikā. Drīz vien var pamanīt, ka šāda nodarbe ir derīga.

 
  Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi  
 

 4. – 7. vingrinājumi tiek veikti pirmkārt mugurkaula kakla daļas skriemeļu hronisku saslimšanu gadījumos.
Mērķis: nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, panākt pēc iespējas pilnīgāku muskuļu atslābinājumu, mazināt sāpes kakla muskuļu piestiprinājuma vietās.

4. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, labā plauksta palikta zem zoda. Spēcīgi spiest ar zodu lejup uz plaukstu, un ar plaukstu noturēt zodu pretojoties zoda kustībai. Tādā veidā zods un plauksta jānotur nekustīgi 5 – 10 sekundes ilgi. Pēc tam atkārtot šīs kustības, noturot zodu ar kreiso plaukstu, tāpat 5 – 10 sekundes ilgi. Vingrinoties var nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, un sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos.    
5. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, plauksta uzlikta uz pieres. Liekt galvu uz priekšu, vienlaikus ar plaukstu spiežot pieri atpakaļ. Veikt vingrinājumu aptuveni 10 sekundes ilgi, pēc tam tikpat ilgi atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt tos kakla priekšpuses muskuļus, kas kļuvuši vājāki, sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos un nodrošināt pareizu galvas stāvokli. 
6. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus, viena plauksta pielikta pie galvas deniņu rajonā. Liekt galvu uz sāniem un vienlaikus spiest ar plaukstu galvu pretējā virzienā, aptuveni 10 sekundes ilgi. Pēc tam atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt muskuļus kakla sānu daļā, uzlabot skriemeļu kustīgumu un mazināt sāpes. 
7. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus vai stāvus, rokas gar sāniem. Ieelpojot, sacelt plecus, cik vien iespējams, un noturēt tādā stāvoklī 10 sekundes ilgi. Tad atslābināties, nolaist plecus un dziļi izelpot. Atbrīvojot kakla un plecu joslas muskuļus, sajust, kā rokas, it kā tās būtu smaguma pielijušas, novelk plecus uz leju. Palikt šādā stāvoklī 10 – 15 sekundes. Atkārtot vingrinājumu 5 – 10 reizes.

 
 
 
 
 
E-APTIEKA  TAS, ko Jūs meklējāt, iespējams ŠEIT >>> Veselības Internets-Veikals
 
   

Kordiceps (10 amp. pa 10 ml)

29.50 €

Ķīnas Kordiceps (Cordyceps Sinensis)

Šķidrums perorālai lietošanai

Uztura bagātinātājs

Iepakojumā 10 ampulas, katrā - 10 ml (kopējais iepakojuma tilpums 100 ml)

Sastāvs 20 ml: kordicepa ekstrakts - 2.58 ml, medus – 4 ml, kālija sorbāts (konservants), sorbīnskābe(konservants), destilēts ūdens.

Lietošana: Pa vienai ampulai 2 reizes dienā. Pirms lietošanas rūpīgi sakratīt.

Ķīnas kordiceps – tas ir labi pazīstams un atzīts tradicionāls augs veselības un dzīvotspējas uzturēšanai.

Šis augs aug 3500-4500 metru augstumā tīrā, nepiesārņotā Sičuaņas, Cinhajas un Tibetas teritorijā.

Piezīme: Tas nav medicīnisks preparāts.

Brīdinājums: Nepārsniegt ieteicamo diennakts devu! Nelietot, ja ir bojāts iepakojums!

Neizmantot, ja ir paaugstināta individuāla jutība pret kādu no sastāvdaļām!

Neizmantot uztura bagātinātāju kā pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotāju.

Uzglabāt sausā, vēsā, bērniem nepieejamā un neredzamā vietā.

Ražotājs: Harbin Yeekong Herb Inc., No39, Huanghai Road, Harbin, Ķīna,

Kādas vēl ir kordicepsa īpatnības?

   

Brahmi 60kaps

17.40 €

Uztura bagātinātājs

Sastāvdaļas (4 kapsulās): Bakopas (Bacopa monnieri) standartizēts ekstrakts – 2 g, augu celulozes kapsula.

Šo produktu ir paredzēts izmantot kā uztura bagātinātāju.

Sargāt no gaismas.

Ieteicamā deva: 4 kapsulas dienā.

Lietošana: 2 kapsulas 2 reizes dienā

Brahmi kapsulas ir 100% dabīgs produktsBacopa monnieri palīdz uzturēt kognitīvas funkcijas labā līmenī. Palīdz uzturēt atmiņu un saglabāt garīgās spējas novecošanas periodā. Atvieglo asins mikrocirkulāciju perifērajos asinsvados. Veicina normālu asins cirkulāciju,kas ir saistīta ar smadzeņu darbību.

Labākam rezultātam lietojiet 2 kapsulas - 2 reizes dienā 8-10 nedēļas. Rezultāti var atšķirties atkarībā no vecuma, dzimuma, veselības stāvokļa un uztura. Šo produktu var lietot ilgāku laiku, ja nav nekādublakus efektu.

Ieteikums: Neizmantot uztura bagātinātājus ka pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotājus;

Brīdinājumi: Nepārsniegt ieteicamo diennakts devu. Uzglabāt bērniem nepieejamā vietā. Ja Jūs esat grūtniece, laktācijas periodā vai lietojat medikamentus, konsultējieties ar savu ārstu pirms lietošanas. Pārtrauciet lietošanu un konsultējieties ar savu ārstu, ja rodas kāda blakusparādība.

Nesatur mākslīgās krāsvielas, saldinātājus, cukuru, soju, glutēnu (lipekli) un raugu. Nesatur konservantus un želatīnu.

Iepakojumā: 60 kapsulas

Neto masa: 36.4 g

Ražotājs: Sire Ayurveda, Street No.4, Bathinda-Punjab 151001, Indija

 

Aleksandrs Moškins    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    muguras problēmās    Akupunktūra    adatu terapija    disku trūce    traumu    palīdzēs Akupunktūra    Eriksona hipnoze       seksuāli traucējumi   Aleksejs Radčenko    Aleksandrs Moškins    Igors Šeļegovs    Homeopātija    Svetlana Laputjko    anoreksija    Akupunktūra    galvassāpes    bulīmija    hipertonija    attiecību problēmas    Ēšanas traucējumi    adatu terapija    palīdzēs Akupunktūra       psiholoģiskā diagnostika    Freids    homeopātisko preparātu   Aleksejs Radčenko    akupunktūrā    potes    Aleksandrs Moškins    bērnu saslimšanas    bērnu neadekvāta uzvedība    bailes    Igors Šeļegovs    Svetlana Laputjko    Akupunktūra    muguras    adatu terapija    Adatterapija    disku trūce    palīdzēs Akupunktūra      Aleksejs Radčenko    ārstnieciska masāža    starpskriemeļu trūce    osteohondroze    spondiloze    Aleksandrs Moškins    neiroze    Igors Šeļegovs    migrēna    Svetlana Laputjko    galvassāpes    spondiloze    galvassāpes    Akupunktūra    ausu izdurstīšana    Akupunktūra    insulta ārstēšana    miega traucējumi    menstruāla cikla traucējumi    Jogs    novājēt    adatu terapija    adatu terapija    Akupunktūra palīdzēt   

Visas tiesības ir aizsargātas. © SIA 'ROS', 2008
PULS.LV Professional statistical system       Europuls.eu - Catalog of the European Internet resources      Яндекс.Метрика Auraj studio карта сайта