Akupunktūra
Akupunktūras ārsts Aleksejs Radčenko
Homeopātija
Ārste homeopāte Svetlana Laputjko
Gerontopsihiatrija
Psihoterapija
Psihoterapeits Aleksandrs Moškins
Veselīgs uzturs
Ārsts psihiatrs Igors Šelegovs
Atmest smēķēšanu
Caurdurt ausis
  Veselības centrs ROS Centra speciālisti Pakalpojumu cenrādis Kur atrodas ROS   lv ru en  
DiagnostikaĀrstēšanaBemer-terapija


ROS ROS
reklāma saitā                            


   Noderīgi padomi Ārstniecīska vingrošana
 
 

Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi

 
 

 Mugurkaula kakla daļai vispiemērotākie ir izometriskie vingrinājumi, kuros notiek ievērojama muskuļu sasprindzināšana saglabājot pilnīgu nekustīgumu. Ievērojiet to, ka vingrinājumu izpildīšanas laikā skatam vienmēr jābūt vērstam uz priekšu.
 
 1.-3. vingrinājums ir ieteicami pirmkārt mugurkaula kakla daļas hronisku slimību gadījumos, taču, ievērojot piesardzību, tos var veikt arī slimības akūtā stāvoklī (t.i., saasinājumu laikā) pēc tam, kad ir mazinājušās sāpes.
Mērķis: uzlabot skriemeļu kustīgumu un atjaunot kakla muskuļu plastiskumu. Akūtos gadījumos ir ieteicams arī vairākas dienas nēsāt fiksējošu apsēju, kas notur kakla skriemeļus un muskuļus miera stāvoklī. Tas būtu labs ieteikums arī tad, ja saslimušajam ir nemierīgs miegs un tādēļ iznāk bieži mainīt gulēšanas pozu.

 1. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Pagriezt galvu līdz galējam stāvoklim pa labi, pēc tam līdz galējam stāvoklim pa kreisi. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties vēlams sasniegt tādu kakla skriemeļu kustīguma pakāpi, ka galvas maksimāla pavērsiena stāvoklī deguns un zods atrodas virs pleca. Kustību intensitāti jākontrolē tā, lai nerastos sāpju sajūtas.  Atvieglotā variantā jāveic virkne nelielu galvas kustību uz abām pusēm: vajag, cik iespējams, pagriezt galvu uz vienu pusi un šādu kustību vairākas reizes atkārtot (savā ziņā tas atgādina „skrējienu uz vietas”). Pēc tam to pašu atkārtot, pagriežot galvu uz otru pusi.
  2. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Noliekt galvu uz leju, cenšoties, cik iespējams, piespiest zodu pie krūtīm. Ja kakla skriemeļu kustīgums ir labs, šajā stāvoklī var sajust, ka zods pieskaras krūšu dobītei. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var uzlabot mugurkaula kakla daļas skriemeļu kustīgumu, kā arī izstiept stīvi sasprindzinātos lielos muskuļus kakla mugurpusē.
 3. vingrinājums. 
Sākuma stāvoklis ir sēdus uz krēsla vai varī stāvus, rokas gar sāniem. Atliekt galvu atpakaļ, vienlaikus izstiepjot zodu. Atkārtot to 5 – 10 reizes. Vingrinoties var koriģēt tādu pozu, kas rodas, ja cilvēkiem nākas daudz nodarboties ar rakstīšanu; šajā gadījumā notiek galvas un kakla izstiepšana uz priekšu. Virzot galvu atpakaļ var sajust, kā atslābst saspringtie un stīvie kakla mugurpuses muskuļi. Ieteicams šo vingrinājumu izpildīt arī vairākas reizes dienā, darba pārtraukumu laikā. Drīz vien var pamanīt, ka šāda nodarbe ir derīga.

 
  Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi Mugurkaula kakla daļai vingrinājumi  
 

 4. – 7. vingrinājumi tiek veikti pirmkārt mugurkaula kakla daļas skriemeļu hronisku saslimšanu gadījumos.
Mērķis: nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, panākt pēc iespējas pilnīgāku muskuļu atslābinājumu, mazināt sāpes kakla muskuļu piestiprinājuma vietās.

4. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, labā plauksta palikta zem zoda. Spēcīgi spiest ar zodu lejup uz plaukstu, un ar plaukstu noturēt zodu pretojoties zoda kustībai. Tādā veidā zods un plauksta jānotur nekustīgi 5 – 10 sekundes ilgi. Pēc tam atkārtot šīs kustības, noturot zodu ar kreiso plaukstu, tāpat 5 – 10 sekundes ilgi. Vingrinoties var nostiprināt tos muskuļus, kas kļuvuši vājāki, un sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos.    
5. vingrinājums.  
Sākuma stāvoklis ir sēdus, plauksta uzlikta uz pieres. Liekt galvu uz priekšu, vienlaikus ar plaukstu spiežot pieri atpakaļ. Veikt vingrinājumu aptuveni 10 sekundes ilgi, pēc tam tikpat ilgi atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt tos kakla priekšpuses muskuļus, kas kļuvuši vājāki, sekmēt kakla skriemeļu kustīguma uzlabošanos un nodrošināt pareizu galvas stāvokli. 
6. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus, viena plauksta pielikta pie galvas deniņu rajonā. Liekt galvu uz sāniem un vienlaikus spiest ar plaukstu galvu pretējā virzienā, aptuveni 10 sekundes ilgi. Pēc tam atpūsties. Atkārtot to 10 reizes. Vingrinoties var nostiprināt muskuļus kakla sānu daļā, uzlabot skriemeļu kustīgumu un mazināt sāpes. 
7. vingrinājums.
Sākuma stāvoklis ir sēdus vai stāvus, rokas gar sāniem. Ieelpojot, sacelt plecus, cik vien iespējams, un noturēt tādā stāvoklī 10 sekundes ilgi. Tad atslābināties, nolaist plecus un dziļi izelpot. Atbrīvojot kakla un plecu joslas muskuļus, sajust, kā rokas, it kā tās būtu smaguma pielijušas, novelk plecus uz leju. Palikt šādā stāvoklī 10 – 15 sekundes. Atkārtot vingrinājumu 5 – 10 reizes.

 
 
 
 
 
E-APTIEKA  TAS, ko Jūs meklējāt, iespējams ŠEIT >>> Veselības Internets-Veikals
 
   

Hitozāns, 100 kapsulas

56.00 €

Tjaņši hitozāna kapsulas (TIANSHI CHITOSAN CAPSULES)

Uztura bagātinātājs

TIENS

Neto masa: 24.7 g

Iepakojumā 100 kapsulas pa  300 mg

 

Sastāvs                             1 kapsulā/ 4 kapsulās:

Deacetilēts hitozāns          150mg/ 600mg

(Hitozāna deacetilēšana ≥85%)

Kapsula: želatīns, krāsviela: titāna dioksīds

 

Lietot pa 2 kapsulām 2 reizes dienā, uzdzerot siltu ūdeni

Neiesaka lietot bērniem.

Glabāšana: uzglabāt tumšā ,vēsā, sausā vietā

Šo produktu nav paredzēts lietot kā zāļu aizvietotāju.

Neizmantot uztura bagātinātāju kā pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotāju.

Nepārsniegt ieteicamo diennakts devu.

Uzglabāt bērniem nepieejamā vietā.

 

Produkts derīgs 24 mēnešus no ražošanas datuma.

 

Ražotājs: Tianjin Tianshi Biological Development Co., Ltd.,

   

TIENS Kalcija pulveris bērniem, 10 maisiņi x 10g

40.00 €

Tjaņši kalcija pulveris bērniem.

Uztura bagātinātājs ar saldinātāju.

Satur fenilalanīna avotu

Sastāvs 1 paciņā:

kalcijs (kalcija karbonāts)360mg (45%no IDD*),olas baltuma pulveris 300mg,       Vitamīns A( Retinilacetāts)(9,13%IDD) 73mkg, Vitamīns D (ergokalciferols) (32%IDD) 1,6 mkg, Vitamīns (L-askorbīnskābe) (10%IDD) 6mg, dzelzs (dzelzs laktāts)(0,13%IDD)1mg, cinks (cinka laktāts)(10%IDD)1,5 mg, aspartāms (saldinātājs), attaukots piena pulveris 5,3mg, izomaltooligosaharīdi 1,62 mg, glikozes sīrups 500 mg, taurīns 30 mg.                                                              

IDD*-Ieteicamā dienas deva

Nepārsniegt ieteicamo diennakts devu.

Lietot pa 1 paciņai 1 reizi dienā.

Neizmantot uztura bagātinātāju kā pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotāju.

Uzglabāt bērniem nepieejamā , sausā vietā.

Neiesaka lietot bērniem līdz 3 gadu vecumam.

Neto masa: 100g.

 

Ražotājs: Tianjin Tianshi Biological Development Co., Ltd., Ķīna.

 

 

Aleksandrs Moškins    Eriksona hipnoze    Igors Šeļegovs    muguras problēmās    disku trūce    seksuāli traucējumi    traumu    Svetlana Laputjko    anoreksija    Homeopātija    bulīmija    galvassāpes    attiecību problēmas    Akupunktūra    hipertonija    adatu terapija    potes    bērnu saslimšanas    Ēšanas traucējumi    bērnu neadekvāta uzvedība    psiholoģiskā diagnostika    Freids    palīdzēs Akupunktūra    homeopātisko preparātu    akupunktūrā    bailes       muguras    Adatterapija    disku trūce    spondiloze   Aleksejs Radčenko    ārstnieciska masāža    galvassāpes    Akupunktūra    Aleksandrs Moškins    starpskriemeļu trūce    Igors Šeļegovs    adatu terapija    osteohondroze    Svetlana Laputjko    spondiloze    Akupunktūra    Akupunktūra palīdzēt    adatu terapija    neiroze    migrēna    galvassāpes    ausu izdurstīšana   Ģimenes psihoterapija    palīdzēs Akupunktūra    insulta ārstēšana    miega traucējumi       Eriksona hipnoze    menstruāla cikla traucējumi    seksuāli traucējumi    Jogs    novājēt   Aleksejs Radčenko    Aleksandrs Moškins    anoreksija    Igors Šeļegovs    vielmaiņu normalizācija    svara pazemināšana    Svetlana Laputjko    Akupunktūra    bulīmija    attiecību problēmas    diēta   

Visas tiesības ir aizsargātas. © SIA 'ROS', 2008
PULS.LV Professional statistical system       Europuls.eu - Catalog of the European Internet resources      Яндекс.Метрика Auraj studio карта сайта